راهنمای جامع خرید صندلی های کنفرانسی

راهنمای جامع خرید صندلی های کنفرانسی

راهنمای جامع خرید صندلی های کنفرانسی

صندلی های کنفرانس و انتظار جزو لوازم ضروری برای تصمیم گیری و همفکری بین اعضای تصمیم گیری درجلسات و انتظار مراجعین در شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی هستند. با توجه به اهمیتی که جلسات و مراجعان یک شرکت در موفقیت، رشد کار شما دارند اهمیت داشتن محصولات مرغوب برای شما مشخص می شود.

 تمام مکان های که تعدادی از افراد برای برگزاری جلسات و انجام کارهای خود جمع می شوند  اعم از ارگان های دولتی، غیر دولتی یا خصوصی در درجه اول به میز ها و صندلی های کنفرانس نیاز دارند ویکی از اصلی ترین وسایل مورد نیاز برای این محیط ها هستند.

صندلی ها و مبلمان اتاق کنفرانس محیطی جذاب و متمرکز برای جلسات و گردهمایی های محل کار فراهم می کند. انتخاب و خرید میز و صندلی مرغوب و با کیفیت از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه یک صندلی کنفرانس جدید لوکس و مدرن شما را تا سالها از خریدن صندلی جدید  بی نیاز خواهد کرد.

در این راهنمای جامع انتخاب صندلی کنفرانس قصد داریم موارد زیر را باهم بررسی کنیم

  • انواع صندلی کنفرانس
  • مقایسه صندلی کنفرانسی چرخدار و پایه ثابت
  • ویژگی های صندلی کنفرانس استاندارد چیست؟
  • رایج ترین ابعاد صندلی کنفرانس چقدر است؟
  • نکاتی در مورد خرید صندلی کنفرانسی

انواع صندلی کنفرانس

صندلی های کنفرانس از لحاظ ظاهری می توانند به شکل های مختلفی وجود داشته باشد. همچنین با توجه به نوع پارچه ارتفاع شکل دسته و… می توانند انواع مختلفی داشته باشند که انتخاب هر مدلی به سلیقه، بودجه و فضای مورد استفاده شما بستگی دارد.

مقایسه صندلی کنفرانسی چرخدار و پایه ثابت

صندلی های کنفرانس می توانند پایه ثابت  و یا چرخ دار باشند. هر دو این صندلی های مزیت های خاصی دارند. برای مثال هردو دارای دسته بوده که باعث راحتی صندلی و مانع از خستگی زود هنگام میشود. همچنین این صندلی ها قابلیت تنظیم ارتفاع متناسب با قد افراد را دارند این ویژگی را تقریبا همه صندلی های چرخ دار دارند اما بیشتر صنلی های کنفرانسی ثابت این ویژگی را ندارند.

یکی دیگر از مزیت صندلی های چرخ دار راحت بودن جابجا کردن آنها بین اتاق ها و بلند شدن است. امکان و همچنین چرخش صندلی هنگام نشستن و صحبت کردن تا حدودی تعاملات بین افراد را بیشتر و راحت تر می کند.  اما مزیتی که صندلی های ثابت نسبت به چرخ دار دارند دوام و ماندگاری بالای این صندلی ها است و همچنین در جلساتی که حالت رسمی تر و مهم تری دارند استفاده از صندلی های ثابت پیشنهاد می شود تا افراد در این جلسات تحرک کمتری داشته باشند و به نوعی مانع از بهم خوردن نظم جلسات شوند.

مقایسه صندلی کنفرانسی چرخدار و پایه ثابت

مقایسه صندلی کنفرانسی چرخدار و پایه ثابت

ویژگی های صندلی کنفرانس استاندارد چیست؟

معمولا مدت زمان زیادی صرف برای برگزاری جلسات در اتاق های کنفرانس می شود بنابراین لازم است که به راحتی و استاندارد بودن صندلی های کنفرانس توجه زیادی داشته باشیم.  صندلی های کنفرانس بهتر است ازنوع دسته دار انتخاب شوند تا افراد بتوانند آرنج خود را روی آن قرار دهند. با توجه به طولانی بودن جلسات  بهتر است جنس روکش صندلی باید از چرم یا پارچه مرغوب باشد و باعث تعریق نشود.

صندلی هایی که قابلیت تنظیم ارتفاع دارند  صندلی های بسیار راحتی برای اتاق کنفرانس هستند و  افراد می توانند، آن را  متناسب با خودشان تنظیم کنند. هرچه صندلی راحت تر و استاندارد تر باشد خستگی افراد کمتر می شود وافراد کلافه نمی شوند که این امر  بازدهی جلاسات و کیفیت تصمیم گیری ها را تحت تاثیر قرار می دهد. نکته دیگری که در رابطه با صندلی کنفرانسی باید به آن توجه شود وزن صندلی است که نباید بسیار سنگین باشد و بتوان به راحتی آن را جابجا کرد.

رایج ترین ابعاد صندلی کنفرانس چقدر است؟

ابعاد هر صندلی متفاوت است و ممکن است لازم باشد طرح های خود را با توجه به فضای اتاق کنفرانس که دارید تنظیم کنید. صندلی های اتاق جلسات دارای ابعاد مختلف هستند و این می تواندنیاز زیاد یه فضای آزاد زیاد را در اتاق کنفرانس نشان دهد.

طول صندلی کنفرانس معمولا از 60 تا 65 ، عرض 65 تا 70، ارتفاع پشتی صندلی 60 تا 85، ارتفاع نشیمنگاه از سطح زمین 45 تا48 سانتی  متر متغییر است. در مورد فضای مورد نیاز یک صندلی چند دستورالعمل کلی وجود دارد. ابعاد آن در مقایسه با فضای خالی که برای آنها در اتاق کنفرانس در نظر گرفته اید واقعاً مهم است.

رایج ترین ابعاد صندلی کنفرانس چقدر است؟

رایج ترین ابعاد صندلی کنفرانس چقدر است؟

فاصله اصولی صندلی از دیوار چند سانتیمتر است؟

یکی از اصولی که باید در نظر بگیرید فاصله صندلی ها از دیوار است که باید حداقل قاصت 100 سانتی متری از دیوار داشته باشند.  اگر می خواهید میهمانان خود تجربه راحتی داشته باشند باید فضای کافی برای راه رفتن در سمت چپ و راست صندلی را در نظر بگیرید. تا مجبور نباشید که برای نشستن  و بلند شدن صندلی را به عقب بکشید این فاصله معمولا بیشتر از 40 سانتی متر در نظر گرفته می شود.

در انتخاب صندلی های یک شرکت یا اداره توجه به ماهیت و نوع فعالیت شرکت اولین فاکتور برای انتخاب مدل ، رنگ و کیفیت محصول است. توجه به دکوراسیون کلی فضا و نوع میزی که صندلی پشت آن قرار می گیرد نیز برای انتخاب ضروری است. در مقاله ” مهمترین ویژگی های یک میز کنفرانس مناسب چیست؟” اطلاعات جامعی در مورد میز های کنفرانس قرار داده ایم که به شما در انتخاب قطعا کمک خواهد کرد.

از اینکه با ما در این پست همراه بودید نهایت تشکر را داریم و در صورتی که نیاز به مشاوره و اطلاعاتی در این خصوص داشتید با ما در تماس باشید. خوشحال می شویم که نظرات زیبایتان را در مورد صندلی کنفرانس با ما  به اشتراک بگذارید.

نکاتی در مورد خرید صندلی کنفرانسی

هنگام خرید این صندلی ها بهتر است به استاندارد بودن صندلی  و متناسب بودن آن با فرم و فیزک بدن افراد دقت شودو صرفا بر اساس ظاهر صندلی خریداری نشوند . برای مثال بهتر است صندلی ها قابلیت تنظیم اتفاع داشته باشند و پشتی آنها دارای قابلیت تنظیم به حالت های مختلف و همچنین دارای قوس برای پوشش دهی کامل کمر و جلوگیر از فشار امدن به آن باشد. یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید این صندلی ها باید به آن دقت زیادی شود روکش این صندلی ها می باشد، و کیفیت این روکش ها بسیار مهم می باشد هم از لحاظ دوام، هم از لحاظ تعریق و هم از لحاظ شست و شو و تمیز کردن آنها که باید از پارچه و چرم مرغوب و با کیفیت استفاده شود .  


صندلی کنفرانسی st

صندلی کنفرانسی st

صندلی انتظار صدفی چهار پایه صندلی اداری

صندلی انتظار صدفی چهار پایه صندلی اداری

صندلی صدفی چرخدار کارمندی هیراصنعت

صندلی صدفی چرخدار کارمندی هیراصنعت

صندلی کنفرانسی مدرن

صندلی کنفرانسی مدرن

صندلی کنفرانسی گردان

صندلی کنفرانسی گردان

 

دیدگاه‌ها (2)

  1. قاسم رشیدیانی

    ممنون شما مدل آخری رو دارید

    • Rinoda F. Irijenuguce

      بله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *