شرایط ارجاع محصول توسط مشتری
خدمات پس از فروش هیرا صنعت فقط درصورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالا را میپذیرد که خریدار شرایط بازگشت کالا را کاملا رعایت کرده باشد.
در راستای ایجاد سرویسهای ارزش افزوده، و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، میشود. کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند .
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هیرا صنعت کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس بازگشت یا تست در یک هفته فوق میشود. در این صورت کارشناسان هیرا صنعت بعد از رفع مشکل اقدام به ارسال مجدد کالا می نمایند و یا محصول جدیدی را جایگزین می کنند و در صورت عدم امکان دو مورد قبل، مبلغ تماما به حساب مشتری عودت داده می شود. همچنین، این سرویس، اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود .
برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 7 روزه هیرا صنعت، دقت فرمایید که کالا به خوبی بستهبندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط هیرا صنعت دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در سایتا به اتمام برسد، و هیرا صنعت امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.