پرفروشترین-صندلی-های-معلم

پرفروشترین صندلی های معلم

پرفروش ترین صندلی های معلم برای مدارس

معلم های عزیر بر خلاف اهمیت بالا و جایگاه والایی که دارد، صندلی  بسیار ساده و عادی دارند. نسبت به پست و مقامی و سختی کاری که که معلم ها انجام می دهند ، داشتن صندلی های آرگونومی لاکچری واقعا شایسته شان است . اما به ندرت در مدارس و مراکز آموزشی از صندلی های نسبتا راحت و زیبا به عنوان صندلی معلم یا صندلی آموزگار استفاده می شود.

براساس استاندارد های آموزشی تعریف شده ، صندلی هایی که به عنوان صندلی معلم برای مدارس تعبه شده اند نسبتا ارزان قیمت ، ساده اما مقاوم هستند. صندلی معلم معمولا دارای فریم و شکلی مشابه صندلی های دانش آموزی درنظرگرفته می شوند.

صندلی معلم معمولا اسکلت پروفیل مستحکمی دارند و کفی و پشتی MDF  نیز سادگی و تشابه با صندلی دانش آموزی را تکمیل می کند. معمولا صندلی آموزگار دارای تشک و روکش چرم یا پارچه در نشیمنگاه دارند تا نشستن را کمی برای معلمان عزیز راحت کند. وزن کم صندلی به معلمان امکان جابجایی ساده در کلاس را می دهد تا بسیار راحت در هر نقطه ایی از کلاس بخواهند بنشینند و تدریس کنند. در همه نمونه های صندلی پایه های دارای ته پایه می باشند تا از ایجاد سروصدا حین جابجایی و نشستن و برخواستن جلوگیری کنند.

  • صندلی های معلم کد  PF506
  • صندلی معلم مدل MP
  • صندلی معلم مدل صدفی
  • استفاده از صندلی کارمندی برای معلمان

در ادامه قصد معرفی مدل  PF506از معروف ترین صندلی های معلم را داریم و به بررسی ویژگی های اصلی این صندلی های آموزشی می پردازیم با ما همراه باشید.

صندلی های معلم کد  PF506

صندلی های معلم کد  PF506 هیرا صنعت دارای پشتی قوسدارو کفی تخت با تشک هستند . اسکلت های پروفیلی با ضخامت 2میل و جوشکاری منظم co2 دوام و کیفیت کار را تضمین می کند. رنگ اسکلت های پروفیلی همه محصولات مدارس از نوع الکترواستاتیک کوره ایی انتخاب می شود تا بالاترین دوام را داشته باشند.

روکش تشک کفی  از نوع پارچه و چرم مصنوعی انتخاب می شود که می توانید بسته به نیاز خود ضخامت های مختلف با کیفیت های بهتری انتخاب کنید . تنوع چرم مصنوعی به شما در داشتن کلاس های شاد و رنگی بسیار کمک می کند.

صندلی-معلم استاندارد مدارس ایرانمیز معلم استاندارد مدارس

صندلی معلم مدل MP

صندلی های ام پی لوله ایی و نوردی به دلیل راحتی  و قیمت مناسب می توانند جایگزین صندلی های ام دی اف باشند. صندلی ام پی دارای اسکلت پروفیلی با ضخامت 0.9 دارای وزن سبک و کیفیت قابل قبولی هستند. معمولا رنگ اسکلت این صندلی ها مشکی و قهوه ایی سوخته می باشند. اگرشما بیشترمدل های رنگی را می پسندید باید سفارش اختصاصی داشته باشید ، در صورت سفارش حداقل تعداد ده عددی می توان اسکلت های رنگی سفارش دهید.

در بخش نشیمن و پشتی صندلی معلم هم امکان استفاده از MDF و هم لترون وجود دارد . نشیمنگاه صندلی بهتر است از جنس ام دی اف انتخاب شود تا تحمل وزن تا 120 کیلو را به راحتی داشته باشند.

روکش تشک کفی و پشتی از نوع چرم مصنوعی انتخاب می شود که می توانید بسته به نیاز خود ضخامت های مختلف با کیفیت های بهتری انتخاب کنید . تنوع چرم مصنوعی به شما در داشتن کلاس های شاد و رنگی بسیار کمک می کند.

صندلی معلم ام پی با داشتن نشیمن بزرگ و راحت برای بزرگسالا بسیار کاربردی می باشد . امکان تولید صندلی دسته دار آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان در هیرا صنعت موجود می باشد. صندلی ام پی ساده و دسته دار هم راحتی و هم زیبایی کلاس درس شما را تا حدود زیادی بالا می برد .

صندلی معلم MP

صندلی معلم مدل صدفی

صندلی های صدفی در دو مدل انتظار PF 474و صندلی صدفی دسته دار  PF472به عنوان صندلی آموزگار و استاد قابل استفاده اند. ویژگی بارز صندلی صدفی وزن سبک و ظاهر زیبا می باشد. صندلی صدفی با داشتن کلاف فایبرگلاس قوسدار و تشک در کفی و پشتی بسیار راحت و اصولی هستند.

صندلی های رنگی قطعا شادابی و زیبایی خاصی به کلاس های درس شما می دهد . شما با انتخاب رنگ های دلخواه از بین کالیته رنگ چرم های مصنوعی می توانید فضاهای آموزشی رنگی داشته باشید. این صندلی ها دارای اسکلت لوله ایی از جنس پروفیل با ضخامت یک میل می باشند که در حین مقاومت ، وزن نسبتان پایینی دارند و حمل و جابه جایی این محصولات را ساده تر کرده است. صندلی دسته دار صدفی با فراهم کردن تکیه گاه برای دست برای استراحت دست های کاربر بسیار ضروری و کمک کننده هستند.

نکته بسیار مهم قابلیت تعویض کلاف و تشک های صندلی می باشد که هزینه های تعمیر و نگهداری این محول را کم می کند. صندلی های صدفی امکان تولید در مدل های دسته دار تحریری، گردان و انتظار را دارند که می توانند تمام نیاز به صندلی مراکز آموزشی را به صورت ست تامین کنند.

صندلی انتظار صدفی ثابت رنگ قهوه ایی هیرا صنعت

صندلی انتظار صدفی ثابت رنگ قهوه ایی هیرا صنعت

صندلی صدفی چرخدار هیراصنعت

صندلی صدفی چرخدار هیراصنعت

استفاده از صندلی کارمندی برای معلمان

مراکز آموزشی که اهمیت بیشتری به راحتی نیروهای خود می دهند و امکان تامین مالی را دارند می توانند انواع صندلی کارمندی جکدار و استاندارد را برای معلمان و اساتیدشان انتخاب کنند. قطعا توجه به رفاه اساتید می تواند بر کارایی و بازده کلی مجموعه های آموزشی تاثیر مثبتی داشته باشد. هیرا صنعت زریبار مریوان با درنظر گرفتن تمام ویژگی های محیط های آموزشی از مدارس تا مراکز خصوصی، اقدام به تولید و تامین انواع صندلی معلم به صورت تخصصی و با کیفیت های استاندارد نموده است تا شما مدیران عزیز بتوانید محصولات مورد نظر خود را انتخاب نمایید. و جهت دریافت سفارش و مشاوره با شماره های ما در تماس باشید.

 

صندلی گردان مدرن خبرنگاریصندلی گردان مدرن خبرنگاری

دیدگاه‌ها (2)

  1. محمود سلطانی

    خیلی عالی ، در مورد هزینه تعمیر صندلی mp سوال دارم راهنمایی می کنید

    • Rinoda F. Irijenuguce

      لطفا در پیج اینستا مطرح کنید یا با این شماره س بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *